سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرگرمی

بهترین روش برای تقویت اراده چیست؟

    نظر

«از شنبه رژیم می‌گیرم»، «از هفته‌ی بعد درس می‌خونم» و جملاتی دیگر از این دست که یا خودمان همیشه می‌گوییم یا از دیگران شنیده‌ایم، بهانه‌هایی برای پوشاندن ضعف اراده‌ی ماست. اما چاره چیست؟ چگونه بتوانیم تصمیمات محکمی بگیریم؟ آیا تکنیک‌هایی برای تقویت اراده وجود دارد؟ اگر فکر می‌کنید قدرت اراده‌تان نیاز به تقویت دارد، با ادامه‌ی این مقاله همراه باشید.

به کمرویی غلبه کنید

    نظر

شاید صحبت کردن در جمع کمی برایتان سخت باشد؛ اما نگران نباشید. افراد زیادی همانند شما هستند. خیلی از افراد دچار کمرویی هستند و همواره تلاش می کنند روش‌هایی برای درمان کمرویی خود پیدا کنند. البته برای موفقیت در این مسیر، باید شرایطی که باعث خجالت و کمرویی‌تان می شود را شناسایی کنید، ذهنیت خود را در این مورد تغییر دهید، مکالمات راحت‌تر داشته باشید تا به‌مرور زمان مشکلتان حل شود. مطمئن باشید در یک روز نمی توانید به کمرویی غلبه کنید و برای تغییر شرایط نیازمند زمان، تلاش و اراده هستید. 

ادامه مطلب...

اگر می خواهید پولدار شوید این عادت ها را ترک کنید

    نظر

چطور ثروتمند شویم؟

پولدار شدن یکی از دغدغه‌های مهم آدم‌های این روزگار است و اغلب هم خواسته هایشان بیش از مقدار پولی است که در دسترس دارند، اما حتما شنیده اید که می‌گویند پول خوشبختی نمی‌آورد و هستند آدم‌هایی که با داشتن ثروت فراوان باز هم غمگین و ناراحت هستند.

ادامه مطلب...